miercuri, 30 ianuarie 2008

undeva..intre ura si fericire


Ati reusit! Sunteti fericiti? Mandri? I'a ziceti?!
Daaaa!! ati reusit sa ma acopeiti cu tristetea si ura voastra, ati reusit sa'mi stricati prima zi frumoasa din noul inceput!
Gelozia a pus stapanire pe sufletul vostru, pe mintea voastra! la naiba! chiar numai voi trebuie sa fiti aia fericitii? De ce nu ma lasati si pe mine sa ma bucur de clipele astea?! De ce vreti sa ma pastrati? La ce e bun?.. voi de mult numai aveti nevoie de mine.. iar eu.. eu pe zi ce trece va urasc tot mai mult!
La inceput am crezut ca visez.. nu mi'a venit sa cred ca intr'o zi se pot intampla atatea lucruri bune, ca la sfarsit voi sa'mi omorati din nou sperantele, sa ma obligati sa ma reintorc in lumea voastra..
va urasc.. va urasc.. va urasc.. va urasc..
Si daca gresesc .. omoarati'ma! SI daca am indraznit sa am dreptate.. mai lasati'ma o clipa fericita!

0 comentarii: