vineri, 23 mai 2008

Cine sunt?

Sunt mai rece decat un viscol de iarna, mai dura decat o stanca, mai nepasatoare decat voi toti la un loc.. si ma intreb intr'una de ce?

...

Nu eram eu, cea care zambea mereu, nu eram eu cea care stia ca totul va fi bine, nu eram eu cea care iubea pe toata lumea, nu eram eu cea care lupta pentru toti, nu eram eu optimista, nu eram eu copilul, nu eram eu?! BA DA! EU ERAM! Eu eram cea care avea multa energie, cea care visa frumos, cea care spera incontinuu, EU!
Mi'as dori macar putinul din eu, eul acela vechi, eul de acum o vara, sa fie din nou in eul de acum, mi'as dori sa vad din nou lumea buna, sa am din nou cei mai buni prieteni de pe pamant, si sa imi mai placa sa fiu incojurata de oameni ce inca ii mai iubesc, mi'ar placea sa ii am pe toti din nou aproape, mi'ar placea sa mai fiu vesela o saptamana la rand, si sa primesc cele mai bune imbratisari de la cei mai buni oameni..
Vreau sa renasc toate sperantele, toate bucruiile, toate zambetele, toate copilarelile pe care noi le'am aruncat in cosul uitarii..
Am crezut ca o sa fie usor.. trebuia sa fie foarte simplu, sa renunt la mine, la voi, la tot, doar pentru a fi altfel, dar nu.. e greu.. si greutatea asta ma sufoca pe zi ce trece tot mai mult, si dorul de vechea eu ma apasa, si sunt inconjurata de atatia oameni falsi, incat imi este frica sa nu devin si eu una de a lor.
Sunt suparata pe mine, pentru ca nu stiu ce vreau, pentru ca nu am curajul, pentru ca renunt la tot atat de repede... sunt suparata pe mine.. pentru ca nu mai sunt tot ce am fost o data..

0 comentarii: