sâmbătă, 17 mai 2008

Toate vin..toate se duc


tic tac tic tac.. tic..tac..

O zi plina de melancolie, de umblat pe strazi pe care n'am mai fost de ceva vreme, de simtit mirosul de casa, de familie, de oameni prin care am invatat sa rad, sa iubesc, sa urasc, sa plang, sa uit.. da.. sa uit.. sau uit ce? nimic! nu se poate uita nimic.

Privesc ingrozita cum trece timpul, cum trece peste noi, cum ne schimba, cum ne invata sa traim in graba., cum ne duce in locuri indepartate, cum ne desparte de oameni ce invatam sa facem parte din ei.. cum timpul face ce vrea din noi..

Da.. a trecut timpul.. si e momentul sa pleci, o sa iti iei zborul, spre alte lumi, da ro sa imi faci promisiuni, o sa imi spui ca nu ma vei uita.. si o sa ma rogi sa am grija de mine, o sa imi dai o imbratisare stransa, si imi vei spune ca te vei intoarce, ca o sa ne vedem cat de curand, o sa imi zambesti, dar o sa ai o privire trista, o sa oftezi, si o sa imi spui ca asta e totul, ca o sa ne fie bine, si o sa ne facem planuri de viitor, o sa radem, o sa ne amintim din ce am trait, de viselel noastre prostesti, o sa faci misto de mine, o sa ma oftic, tu o sa razi, dar o sa ai aceeasi privire trista, o sa imi dea lacrimile si o sa vreau sa ma imbratisezi cum numai tu stii, caci o sa imi fie dor de fiecare particia din tine, de fiecare gest, de fiecare vorba, si nu o sa uit ca tu m'ai invatat sa fiu ce sunt acum, o sa imi lipsesti, si de cate ori o sa imi amintesc de tine o sa zambesc, iti promit. Nu o sa mori, dar o sa fii la sute de kilometri, si o sa stam pana noaptea tarziu pe net, si o sa ne povestim, si o sa ne zicem ca ne e dor, si o sa asteptam cu nerabdare sa ne vedem. Si asta o sa fie, tu omul meu, care m'a invatat multe, care mi'a aratat multe, o sa pleci, si o sa fie bine, asa cum am zis mereu. Deja imi lipsesti..

punct.
si poate de la capat( candva)

0 comentarii: