marți, 15 iulie 2008

Diferenta dintre NOI si VOI

Chiar asa. Ce imi pasa mie ca voi, trendarilor v'ati plictisit de cluburile voastre, de minimalele voastre, si de dansul gainii. Sau ce imi pasa ca ati luat la rand toate cafe'urile, pub'urile si cluburile de fite, sau ca ati avut o gramada de event'uri in fiecare weekend, in timp ce eu trageam de "oamenii mei " sa iesim undeva, ce'mi pasa?! Mi se rupe, ca voi o noapte o sa v'o petreceti dansand dansul ploii in Gossip, in timp ce eu o sa privesc fericita marea, si o sa simt nisipul rece de Vama Veche, cu o bere in mana, si alaturi de oameni draguti si modesti. Imi provocati sila cand vad ca sunteti imbracati ca niste hausari cu acte in regula dar voi dati din buric pe Guta. Sincer, prin tot fake'ul asta prin care suntem cu totii nevoiti sa tracem, sa va privim, nu facem altceva decat sa dovedim ca idiotenia din Romania o sa atinga maximul.
Si pana la urma chiar nu imi pasa, ce o sa se intample cu voi, daca o sa rezistati valului, sau daca o sa fiti maturati (asa cum meritati), dar din moment ce VOI incepeti sa ne invadati localurile NOASTRE, care sunt mult mai putine ca ale voastre, dar din moment ce VOI aveti de gand sa va credeti tru, ptr ca ati fost in localurile NOASTRE, unde NOI chiar apreciem ce ni se ofera acolo, unde NOI avem momente placute, unde NOI ne'am gasit refugiul, veniti VOI peste NOI, si ne faceti sa renuntam la adunarile noastre dragute, si chiar pline de haz, numai de dragul sa nu va mai vedem cum distrugeti TOTUL, incepe sa imi pese de ce faceti VOI . Si din momentul asta, dragii mei oameni trendari, tru, cul, cocalari, emo, fake'uri si tot ce mai sunteti imi provocati SILA, si nu numai de voi, ci si de poporul nostru, de prostimea care ma inconjoara, de dobitocimea, si de egoismul din fiecare din noi.

Chiar nu e mai placut cand te bucuri ca te'ai intalnit cu cineva ( chiar daca pe acel cineva l'ai mai vazut si ieri) si primesti un hag si un zambet curat, chiar nu e mai placut cand stii ca esti inconjurat de prieteni, care au fiecare stilul lui, si ai alaturi de ei momente dragute, si in calculator un folder intreg de poze "strambe" facute cu ei?!
Poate chiar nu e mai placut..

0 comentarii: