duminică, 28 septembrie 2008

momente,

doua veri. am ras, am tipat, am plans, m'am ofitcat, am baut, am fost copil, am certat, am alergat, am iubit, am sarutat, am imbratisat..
un an si umpic. am visat, m'am enervat, am fost bolnava, am avut grija, am pierdut nopti, am promis, am facut planuri, am enervat..
zile intregi. am ascultat, mi'a fost dor, am regretat, am vrut, am ras cu lacrimi, am alergat, am chiulit, am avut, am incercat.
o iarna. am inghetat, am fost fericita, am gasit, am luat, am cautat, am mancat, am baut vin fiert, am rugat, am zambit prosteste.

Si inca implor timpul sa stea in loc pentru noi, macar putin, cat sa ne mai promitem ca nimic nu ne va schimba.
Nu imi ramane decat sa iti multumesc ca nu m'ai schimbat, ca m'ai lasat sa fiu ce vreau eu si m'ai acceptat asa. SI sa te rog sa ramai acelasi, acelasi si nimic mai mult.
O sa fii bine acolo? Spune'mi ca da!

P.S vreau inapoi..

0 comentarii: