duminică, 5 octombrie 2008

regasire

Ma regasesc in frigul de afara si in frunzele ce cad cu fiecare adiere. Ma regasesc in oamenii ce trec pe langa mine privindu'ma si apoi isi vad de drum. Ma regasesc in cestile de ceai sau cafea din locurile placute. Ma regasesc in strazile ce le'am umblat atata vreme si care imi trezesc atatea amintiri. Ma regasesc in lunile frumoase din octombrie din anii trecuti. Ma regasesc in ochii fiecaruia si in zambetul oamenilor fericiti. Ma regasesc in amintirile voastre si intr'o iubire pierduta de'a ta. Ma regasesc in patul meu mereu dezordonat si in tricoul tau de care atat de dor imi este. Ma regasesc in parfumul care ma face sa tresar de cate ori il simt. Ma trezesc in melodiile ce le ascult amintindu'mi de fiecare moment dragut. Ma regasesc in certuri si in tipate, in lacrimi si regrete. Ma regasesc in fiecare din voi. Ma regasesc in emotiile ce le am ca iarna se apropie. Ma regasesc in bataile inimii atunci cand te zaresc. Ma regasesc in copilul ce alearga in fata blocului. Ma regasesc fotografiile facute, in scrisuri. Ma regasesc in nopti pierdute ce stiu eu pe unde, si in fericirea de moment. Ma regasesc in fiecare prim sarut si prima emotie. Ma regasesc in prietenii pierduti si uitati de timp. Ma regasesc in ceasul ce ma trezeste dimineata si in perna din copilarie. Ma regasesc in tot.

0 comentarii: