vineri, 7 noiembrie 2008

aproape de saptaspe

Ma intreb cum e sa uiti de tot.. sa nu te mai doara un trecut.. si sa nu mai zambesti atunci cand iti amintesti unde erai acum un an.

Se spune ca timpul trece repede.. foarte repede, de asta mi'am dat si eu seama azi.. cand mergand cu pasi grabiti, incercand sa inving frigul de afara si somnul din mine, ca.. de maine intr'o luna am sa implinesc saptaspe ani.. saptaspe ani..saptaspe ani.. unde s'au scurs.. unde sunt? Saptaspe ani de viata.. saptaspe veri.. si saptaspe ierni de nerabdare, de fericire..de entuziasm.. acelasi entuziasm vechi.. de saptaspe ani.. ca iarna se apropie.

Sa mai fiu eu oare aceasi? Sa mai fi ramas oare o particica din copilul de ieri?..

Atunci cand stau in pat.. suferind de insomnie " acuta", imi amintesc de zilele cand ma plimbam cu tata de mana punandu'i intrebari la care el niciodata nu imi rapsundea, de bunica ce ma invata cantece in germana, de fericirea cand ai mei ma duceau undeva cu niste prieteni.. eram printre oamenii mari.. asa cum visam si eu sa fiu.. Si parca un dor de copilaria de altadata ma inteapa usor.. melancolia de toamna sa fie de vina..

As dori sa mai stiu cum se joaca rolul "omului fericit" si sa nu imi fi uitat replicile. Acum..incerc.. dar dau dovada de o stangacie enervanta. Imi pare rau.. dar chiar nu mai stiu ce inseamna fericire.. desi inca ma mai mint ca stiu.. imi aplec capul usor.. si imi vad de drum, un drum ce pare sa duca la infinit, dar stiu ca undeva ii este sfarsitul..stiu asta, subconstientul meu imi sopteste din cand in cand tot ce ar trebui sa stiu.




Nu mai plange copila.. fi bucuroasa acum.. caci e ultima oara cand ti se permite sa zambesti..

1 comentarii:

Mia spunea...

e bine. crede`ma e bine. poti fi copil pana cand vrei. trebuie doar sa te lase cei din jur.
in rest poti ramane un vesnic copil batran :)
LA MULTI ANI de pe acum
numai bine!
take care!