marți, 25 noiembrie 2008

diferente

Si daca eu acuma am chef sa tip.. tip. Si daca am chef sa te injur, te injur. Si daca am chef sa imi arunc hainele pe jos, asta am sa fac. Pacat ca n'am chef de nimic.. da mare pacat..

Imi pare rau!

Si imi cer si scuze.. ca eu nu stiu sa ma port frumos, ca parul meu nu e in fiecare zi frumos aranjat, si ca nu port tocuri, ca imi tarsai picoarele, ca am o pereche de shuzi tociti, dar pe care eu ii iubesc. Imi pare rau ca am un ghiozdan rupt pe care il car mai mereu, si ca nu imi schimb geanta odata cu sosetele ( ca sa nu zic chilotii) . Poate ca ar trebui sa imi cer iertare si pentru ca lumea mea nu se invarte in jurul unui portfard si unei oglinzi, si nici ca ma imbulzesc in pauza la baie, pentru a vedea daca mi s'a intins rimmelul... ca mie nu imi pasa daca am sau nu bluza de la Zara, si ca merg pe jos (autobus) la scoala si nu ma duce tati. Imi pare rau.. dar ratez fiecare uichend de shopping in mall, nu stiu cum se face, dar mereu gasesc altceva de facut. Pacat ca mie imi pasa de fiecare persoana, si nu am invatat inca sa ranesc asa cum faci tu.. domnisoara. Eu nu imi pierd timpul in fata oglinzii, abia daca ma privesc..
Pacat ca suntem diferite.. pacat ca stii sa judeci atat de bine si ca gandesti ca orice faci tu este extraordinar de bine.. pacat..

Lasa'ma sa vorbesc, lasa'ma sa zic tot, sa scuip veninul ce l'am adunat, lasa'ma sa iti spun ca imi e dor, si vreau sa fiu atlcineva, da.. chiar vreau.. sa ma lasi.. si tu.. si tu.. si tu..


Mi'e prea multa sila de voi, si nu.. n'am chef sa tac, ca nu mai pot!

0 comentarii: