vineri, 19 decembrie 2008

Craciun si 2009

Ma gandeam cum anul trecut, exact in moementul asta, cautam in disperare cadouri de Craciun. Acum stau pe acelasi scaun, in care mi'am petrecut cam un sfert din an sa zic, stau si ma uit la poze, mi'am amintit cum imi faceam bagajele plangand, si cat de obosita eram caci nu mai dormisem de vreo 3 nopti.Ehei, ce vremuri..
Nu pot sa zic ca a fost un an bun, dar nici rau, asa cum imi fu si varsta de saispe ani.. Oamenii intalniti pe parcurs, amintirile ramase, si toate celelate ma vor insoti in noul an ce asteapta la panda.
Aceeasi eu, ce pune punct, din nou si o i'a de la capat, cu capul sus si zambetul pe buze(asa sa'mi fiti si voi)
Toate cele bune, un Craciun frumos, si un an nou plin de partyuri, prieteni, fericire(care nu exista), vise, pahare de ce vreti voi, si chete.
Mi-s asa grabita cu toate urarile, ptr ca duminica muntele ma asteapta timp cam de 2 saptamani!

1 comentarii:

Mia spunea...

pai sarbatori fercite si tie si tot ce`i bun si`ti trebuie atunci sa ai! :)
have fun la munte :) si pt cei care stau in orasele astea infecte :) :*