miercuri, 14 ianuarie 2009

un el, o ea.. o lume


"Sopteste-mi ceva dragut"
" Cum ar fii? "
" Nu stiu.. orice"
" Nici eu nu stiu.."
" Cum sa nu stii? Tocmai TU?"
" EU? pfff. ce sunt eu? "
" Cel care imi va sopti ceva dragut acum la ureche.."
" Hahaha! bine.. sa ma gandesc"
" Inchid ochii si am sa astept.."

Stateau imbratisati pe canapeaua veche, din apartamenul lui. Televizorul era aprins, dar nu il asculta nimeni, erau in lumea lor, si lumea lor era doar o canapea veche, o patura, un el si o ea..

"mare.."
" luna?"
"primavara"
"corturi?"
"prieteni"
"valuri?"
"sutiene"
"nesimtire"
"lene"
"iubireee?"
"zambet"
"doi"
"nimic?"
"bere"
"concert?"
"viata"
"vise?"
" Romania"
"ridicol?"
"ajunge? hai ca am visat destul pe ziua de azi!"
"mai zi.. hai ca imi place.."
"hai sa ne facem ceai, si sa ne culcam beib"
"hai sa iubim, sa visam, haai beib sa plecam"
" da. hai in pat"
" mai incolo..."

0 comentarii: