miercuri, 25 martie 2009

fara raspuns


Am incercat sa'ti vorbesc in soapta(mi'era frica, sa nu'i deranjez pe cei din jur) dar nu cred ca m'ai auzit. Mi'am ascuns fata in puloverul tau.. si rusinata ti'am aratat ce imi doresc, asa cum un copil ar face, cand vrea jucaria de pe raftul la care nu ajunge, dar nici acum, nu ai aratat ca ti'ar pasa. Asa ca.. m'am hotarat sa tip la voi.. poate cineva ma va auzi, ma va intelege, va stii sa imi separe binele de rau..dar nimeni..nimeni nu mai.. atunci CUI sa'i mai vorbesc?! de fapt.. de ce sa mai vorbesc, cand in mine deja e Cineva, insa Cineva nu stie sa'mi raspunda la intrebari, se poarta stangaci cand vine vorba de afectiune, si ma i'a drept o nebuna, ce alearga desculta pe strazi ude. Atunci ramane doar sa astept,sa schimb ceva din mine.. sa continui sa tip, pana cineva ma va auzi..sa nu ma dau batuta, nici acum, nici intr'o saptamana.


Ai vrut sa zbori, dar nu ai facut'o.. de ce?! Doar pentru ca ti'era frica, pfff!! frica te face las.. si tu nu vrei asta! Hai, omule du'te si zboara!
Si de maine, sa nu mai soptesti, TIPA, poate tu o sa te faci auzit.. in lumea asta de surdo-muti..
Oare ce e mai bine azi.. sa stai sau sa alergi?

0 comentarii: