joi, 16 aprilie 2009

"undeva in vama.."

E joi.
E aprilie si e al naibii de frumos afara.
Azi mergem in vama?


Si asa, la 13.45 eram la gara cu Vaness " de manuta". Plecam in Vama. Nasul , un superom ce incerca sa fie amuzant. Drumul a fost cileanu, trenul bineinteles ca a intarizat, "trocariciu" de Vama, a venit abia peste trei sferturi de ora( ca deh, inca mai sunt la programul de iarna). Oameni dubiosi au tot urcat in autobus, in momentele alea mi se facuse dor sa vad un rocar jegos cu un ghiozdan mare in spate, si eu sa'mi zic in gand" si asta tot in Vama se duce".
Am ajuns?!

Mda.. am ajuns, reclama cu Ursus era in mandria ei acolo(bine macar ca p'aia nu au dat'o jos). Am coborat, am ajuns pe " straduta cu multe tarabe", m'am mirat ca nu au ajuns s'o asfalteze si p'aia. Totul frumos pana aici. Insa pista ne astepta la cotitura. UN CACAT! GulaG nu'i, Shire nu'i, veceul 'i (minune), muncitori 's multi, caini si mai multi(dar erau draguti si cu chef de joaca) Epava nu'i, case, pensiuni, pizzerii ( cine CACAT se duce la pizzerie in Vama?) 's multe, Stuff''i, Hand'i ,umbrele nu'i, cotainare'i si altceva nu prea am vazut.

M'as fi bucurat mai mult, daca ar fi fost totul asa cum am lasat asta'vara. M'am simit ca si cum as fi intrat in casa mea, dupa ce au venit aia de la "SOS salvati'mi casa" si mi'au decorat totul ca curu'. Ma rog.. probabil ca cei din UE ne vor privi cu alti ochi acum, ca avem pista de bicilisti si pizzerie la intrarea in Romania, din "Biulgheria"

Si niste poze..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Paste fericit(a)!

zuzu spunea...

mersi.
si tu la fel!