joi, 14 mai 2009

Cica am primit leapsa, si cica sa raspund, ca cica asa e frumos si educat

4 joburi pe care le-am avut:

- dormit;
-facut cateva fotografii(chestii neimportante)
- stat in fata calculatorului/tv
- citit

4 filme care mi-au plăcut:

- Alpha Dog
- Boggie
- Cum mi'am petrecut sfarsitul lumii
- Friday


4 mâncăruri preferate:

- pizza
- crispy sendviș(KFC)
- salata
- spaghete

4 cărţi preferate:

- Torturati'l pe artist
- 11 Minute
- De veghe in lanul de secara
- Travesti

4 locuri unde am locuit:

- in Brasov
- acaasaa
- acasa
- alteori pe acasa


4 seriale/emisiuni TV preferate:

- Tanar si nelinistit
- Telenovela de la ora 20.00
- Lazy Town
- Tabara lui Lazlo

4 site-uri pe care le vizitez zilnic:

- mail
- deviant
- blogspot
-myspace


* faza cu 4 oameni la care trimit leapsa, nu se pune. Luati'o care vreti!