marți, 9 februarie 2010

De fapt este curva

"Alo?"
"Alo? Buna seara! Sunt Nelu si ma intrebam daca te'ai mai gandit la mine zilele astea"
"Nelu?!"
"Da. Am luat cina impreuna acum doua seri.Stii.. mi'ai.. pla.. "
"Esti nebun? Eu sunt femeie la casa ei cu barbat si doi copii..crezi ca am eu timp de altii?!"
" Dar nu sunteti domnisoara Carla? sau.. Cez.. imi pare rau.. v'am uitat si numele.."
" Aici nu e nicio domnisoara Carla sau Cez..ce spuneti dvs acolo!"
" Sunteti sefa ei? Am inteles ca ea lucreaza intr'o casa, cu mai multe femei frumoase. Si ca sta si sefa cu ele, mai mult sa supravegheze. Nu a vrut exact sa imi spuna ce meserie are, dar sa stiti ca este o femeie atragatoare, dar curios.. cand am intrat in restaurant cu ea, toti barbatii au salutat'o si o priveau insistent. Ba chiar multi i'au oferit si cate un pahar de vin, sau cocktail.. dar eu..."
"Uite ce e dom'le.Inteleg ca esti singur si din cauza asta ai inceput sa umbli pe la curve. Dar aici nu e un bordel, aici e o casa respectabila, dom'le. Nu stiu ce numar aveti, dar aici nu locuieste nicio Carla, si nici eu nu sunt sefa ei. Incearca'ti norocul in alta parte!"
"Dar sa stiti.."
"Nu vreau sa stiu nimic!"

TITITITITIT!

...
".. Carla este o femeie usoara, poate, in niciun caz o curva.."



P.S in postare nu fac nicio aluzie, nu vorbesc de nicio anume Carla, de nicio anume Cez. Nu va ma simtiti atat de ofensate dragele mele. Si nici ranite. V-ati mai linistit acum?

0 comentarii: