joi, 25 martie 2010

ganduri

8 grade celsius. inchid ochii si trag aer in piept. imi era dor sa pierd vremea pe balcon. imi doresc sa fie liniste si sa nu ma mai doara capul. am nevoie de timp si de multe, multe zambete. am obosit sa lupt singura si as vrea o cana de ceai.mi s'a spus ca sunt de nerecunoscut si asta din cauza creionului ce il tin intotdeauna in mana stanga. mi'as fi dorit sa ingenunchez in fata mea si sa imi cer iertare, de fapt nu eu cred ca ar trebui sa fac asta. sunt rea si vrea sa te simti prost, eu m'am simtit de multe ori. astazi pe soarele asta plecam in vama, dar s'a aprins beculetul portocaliu de la motorina si m'am dus acasa. daca mai imi spui o data ca ti'e dor de ce scriam inainte sau de pozele mele, ai sa te trezesti cu o palma. intreaba'te de ce. eu nu mai intreb nimic. ma prefac ca nu ma intereseaza si uite cum am uitat ce am facut ieri. nu imi place jocul asta. putem sa facem altceva? aerul de aici e sufocant. sau voi il faceti asa? ups, am zis ca nu mai pun intrebari.

0 comentarii: