miercuri, 29 septembrie 2010

ce avem noi aici?

Imi place ploaia cand sunt in masina.imi place ca merg prin ea. si reuseste sa ma linisteasca.
Strainii sunt prosti cand nu stiu sa se plimbe prin ploaie. si tu esti prost ca razi de mine.
Si cand ma plimb singura imi place sa le zambesc oamenilor. uneori imi zambesc inapoi. e ca si cum as calca peste sufletele voastre. nu ai sa ma intelegi.
Dar deocamndata nu sunt bine.Dar ploua si cand ploua imi place sa ma uit pe geam si sa ma gandesc la fotografia de pe pat.
Un om se schimba, atunci cand sta incruntat. Nu am mai stat incruntata si m'am amuzant desenand fete strambe. ce zici de asta?
Esti falsa, draga mea, cand incerci sa pari copil. Ai crescut. Accepta.
Daca nu iti zambesc, inseamna ca nu te suport. Nu te suport, pentru ca nu imi pasa de tine.
Ochelarii astia imi strica vederea. Si maine pozele or sa fie strambe.
As zice ca imi esti cunoscut. O sa treaca un an si tot nu o sa te recunosc. Am sa refuz.
Cand simt oboseala o rog sa ma mai lase putin. Inca nu e timpul ei. Poate maine.O invit la o cafea, o sa fiu draguta, promit.
Uite asta imi iese, cand spun ce gandesc. Ehi, bine, te salut.

0 comentarii: