miercuri, 13 iulie 2011

perspectiva

Palida si cu ochii incercanati, incerc si acum sa iti zambesc printre maini tremurande si murdare de tus. trec subit de la pantaloni largi la rochii de seara, dar trecutul nu ma lasa sa fiu ceea ce nu sunt. te'am uitat. caci acum altii imi zambesc. linile din ce in ce mai drepte sunt prietenele mele cele mai bune. drumul mi l'am pietruit, il urmez. undeva acolo ma asteapta un zbor in alt oras, in alta lume. bagajele sunt la usa. tic-tac. si toamna vine. cu ghiozadanul de scoala ma duc spre gara. drumul mi'este altul. si il las pe el, pe ea, pe noi. imi las strada si marea. poteca si timpul. inspir. este timpul ca distantele lasate in paragina sa le slefuiesc cu grija. caci de aici am plecat, aici ma intorc. si ei, golanii de pe strada, ma asteapta cu bratele deschise, caci "aia mica" a venit acasa.

0 comentarii: