joi, 29 septembrie 2011

s'am plecat!

Si iau cu mine toate zambetele si imbratisarile si oamenii la care tin si pozele din acea zi si drumurile si certurile si impacarile si mesajele din noapte si orele vorbite la telefon si lacrimile si regretele si primirile inapoi si asfintitul de pe bloc si soarele si marea si mirosul tau si al plajii si albumule si piesele favorite si verile si iernile si zambetul de dupa si diminetile si petrecerile si plictiseala de acasa si zilele mahmure si paharele si fumurile din aer si cafelele si emotiile si examenele si fluturii din stomac si intalnirile si oboseala si fericirea si jucariile preferate si castile si tot ce tine de acasa sunt aici, intr'o cutie mica de carton pe care scrie stangaci " lucrurile mele". Nu o sa mai fie niciodata asa si linistea o sa o gasesc cand o sa dau din nou ochii cu marea, dar plec in lume caci niciodata nu am putut sta pe loc. Am sa vin cu acelasi zambet si cu bratele deschise. Nu mai am niciun regret, inchid usa linistata ca in urma mea am lasat totul in regula.
Eu inchei aici, dupa atata timp. Poate o sa mai revin sa iti mai zic daca sunt bine, unde am ajuns si ce fac, dar atat. Capul sus si am sa'mi inving frica!

0 comentarii: