duminică, 21 octombrie 2007

Toamna..

ppff... e 22.30 si e duminica! maine o luam din nou de la capat, inca o saptamana, monotonie frate, acelasi drum, aceleasi fete, aceleasi discutii, aceeasi oameni, plictiseala, sictireala scrie pe fruntea fiecaruia de luni pana vineri! si totusi viata e verde..cel putin asa o consider eo.. nu.. nu e rroozz ..e verde!! as vrea sa ies afara dar este mult prea frig, dar as iesi.. as lua si un prieten si as sta intr'o scara de bloc( si aia posomorata) si as rade si as discuta tot felul de subiecte mult prea nesemnificative pentru cei din jurul meu. Toamna este ata de urata, nu gasesc nimic interesant la ea, ar trebui sa se impuste..ce bine ar fi.. da' nu se poate impusca..asa ca in fiecare an trebuie sa o suport..uuaff..pana cand? sa vina iarna odataa!! ce placut e atunci cand esti in preajma sarbatorilor si parca orasul de la malu marii reinvie, toata lumea alearga incolo si incoace, mazazinele sunt pline, iar din nou pe toate vitrinele magazinelor "cul" sau " trendy" ( cum vreti voi) scrie mare " SALE" ca na .. de ce sa scriem in romaneste.. o prea aiureala si cu cuvintele astea.. cred ca ar trebui sa moara cuvantul ca sa'i redescoperim puterea, nu inteleg de ce romanii numai ies din "fashion" " cul" si alte cuvinte bineinteles imprumutate, dar ce stiu eu draga.. e la moda! mdeah.. hai ca am plecat de la o chestie si am ajuns la cu totu' altceva..asa fac mereu! uuhh..au trecut 10 min de cand tot scriu aici.. da' parca nu m'as mai opri..desi cred ca ar cam trebui. Nu cred ca ati inteles ceva din tot ce am spus aici..oiricum nici eu nu stiu exact ce am vrut sa spun.
La naiba maine e luni din nou!

0 comentarii: