marți, 23 octombrie 2007

inca odata!

chit ca azi dimineatza am mai bagat un blog, am simtit nevoia sa ma scriu si pe seara, dc? nici eu nu stiu! ma gandeam la otn nostru din clasa trecuta sub nume de cod " stanciulescu irina " mereu reuseste sa se bage sub pielea profilor!! si a mai mers si la o noapte furtunoasa, ahh vroiam si eo sa meeerrgg , da' na numai erau bilete! si'n plus ne'a mai si tradat.. a ramas la geogra cand trebuia s aplecam toata clasa!! huuaa ei!! dar totusi s'a pus bine cu majoritatea profilor si mai e o chestie .. ea ne'a unit, pentru ca de cand a aterizat la noi 'n clasa e subiectu' nostru de barfa.. deci sunt si otn'urile bune la ceva, desi ne cam sperie.
La teveu se difuzeaza minunatul, splendidul si mult asteptatul meci Sevilia - Steaua .. am incercat sa ma uit da' neeaahh ..neinteresant, oricum se stie ca stoia o sa ia bataie si ca gigi o sa moara de inima cat de curand , dar nu inainte sa 'i omoare pe toti jucatorii stelei, sa fie sigur ca o sa se intalneasca cat de curand pe lumea ailalta. Da.. intr'adevar viata e cruda!
Azi a fost o zi neinteresanta.. cel mai mult mi;a placut la dirigentie cand baietii nostri s'au simti discirminati ptr ca nu i'a intrbat nimeni ce uniforma prefera, si totusi ne baga uniforma muuav!! o sa fim cul! s'au disuctat multe subiecte, da' problema a fost ca s'au discutat 'n acelasi timp asa ca nu s'a inteles nimic concret ..doar ca mai trebuie sa mai aducem niste bani ( un lucru obisnuit de altfel! )
Si sa nu uit de drumul spre casa.. unde ca de obicei m'am certat cu Cristi pe toate chestiile, mai ales pe insignele mele, si am ras cu Talida de o faza care a facut'o tzaranu' de mine la ziua ei.. adica am varasat chetciapu' pe mne si pe toata masa de la pizza hut! atunci m'am simti super naspa chit ca eram doar 3 fete la masa, da' acum am ras tot drumu' si a fost de bine , ptr ca m'am binedispus si nici macar tema la mate data de inegalabilul pitic de gradina ( duaamnee de ce ai inventat piticii?! ) nu a reusit sa ma pleosteasca (vorba vine)
Si acum as avea niste pofta de fornte si de niste Sox ( un prieten supperr ) hai poate si de niste good music..si cam asta'i tot pe ziua de azi! totusi e 23.10 !
P.S : se pare ca noul meu hobby e sa scriu bloguri! intrebare: hey voi blogerilor.. asa ati fost toti la inceput?!

terminat! ZuZu

0 comentarii: