miercuri, 14 noiembrie 2007

inca ma mai gandesc la un titlu!

Am ajuns sa cred ca nu stiu cine sunt, ca de fapt nici macar ce vreau sa fac din viata mea nu stiu, ma simt atat de confuza, atat de nedumerita, ma simt de parca acum as fi cazut din alta lume, nu stiu cine sunt ei, ei care se pare ca ma iubesc si ca vor sa 'mi fie bine, dar eu.. eu nu stiu cine sunt. Nu stiu ce caut aici, pur si simplu nu stiu ce caut in viata mea!

Simt ca vreau ceva, dar nu stiu ce si asta ma scoate din sarite! Mi'as dori sa fiu altfel, sa fiu mai ambitioasa, sa am curaj sa visez mai mult decat imi este permis, sa stiu ce vreau sa ajung, sa nu'mi mai fie lene, sa'mi pot indeplini dorintele, vreau sa ma simt mandra de mine, numai vreau sa gandesc ca eu sunt ultimul om, de ce mi se pare ca eu sunt proasta si voi desteptii? Am ajuns sa crec ca poate asa si e, si totusi ceva ma scoate din sarite, ceva ma face sa ma simt dezamagita de mine!

In momentul de fata sunt multe lucruri pe care nu le inteleg, de pilda, un prieten foarte bun atunci cand isi gaseste un alt grup de prieteni de ce pe tine numai trebuie sa te bage in seama?! hhmm.. m'as bucura daca cineva mi'ar explica situatia mai pe intelesul meu, dupa cum am zis , am ajuns la concluzia ca sunt prea proasta pentru lumea asta!
Alt lucru de care nu prea m'am prins ar fi ca, atunci cand se presupune ca mama ta este cel mai bun prieten al tau, sau cel putin asa se considera ea, si tu, ca copil, te iei ca idiotu' dupa ce spune ea, si te apuci sa'ti mai versi nervii, sau sa spui un mic secret de'al tau, ea trebuie sa spuna la tot neamu'! Si cica sa mai ai incredere in familie 8-| ..

Astept cu nerabdare sa treaca si luna noiembrie! Cred ca in momentul de fata singurul motiv pentru care mai traiesc este ziua mea, desi incep sa cred ca si atunci o sa fie o mare porcarie! De Craciun numai zic, pentru ca perioada mea preferata din an e pe cale sa devina una pe care o urasc, din cauza alor mei, care tot trag de mine sa mergem in Germania, dar nu vreau si ei bineinteles ca nu concep cum eu nu vreau sa plec de acasa! Eh asa bine! De Craciunul asta ma visez la munte, sau acasa impreuna cu Tali.

Aseara am primit o veste destul de proasta.. peste 2 saptamani pleaca Soseata in Italia timp tot de 2 saptamani, si e posibil ca de ziua mea sa nu fie acasa, nu ca asta ar fi paguba, dar cred ca saptamanile alea or sa treaca groaznic de greu, el fiind singurul care ma face sa ma simt atat de bine prin simpla lui prezenta! Daaa.. o sa'mi fie dor de tine! :-<

Astazi am reusit in sfarsit sa mananc pufuleti, aveam pofta asta in gat cred ca de vreo saptamana!
Abia astept sa vina weekendul, nu ca m'as fi saturat de scoala, ca na azi am mai trecut si eu pe la liceu dupa o saptamana de stat acasa, bine mersi!
Pe 6 decembrie se zvoneste ca ar fi Balul Balurilor in Wish, eh! asta ne mai lipsea! Desi nu cred ca o sa fac prezanta acolo, mai bine astept sa inceapa Balul Fulgilor de nea, si da Doamne sa numai fie balul nostru in aceeasi zi cu a celor de la Eminescu! app de Eminescu, azi in autobuz m'am simtit mandra ptr prima oara ca sunt la CNMB, si voi, fetele CNMB'iste sunteti " giugiuc " pe langa altele, nu ca as vrea sa jignesc pe cineva, si nici nu's eu aia care sa se dea mare cu liceu ei. Si totusi daca va credeti niste boboace fitoase nu cred necesar plescairea gumei, si sa faci pe miorlaita in gura mare de sa te auda si soferu' din autobuz ce le povestesti tu " gagicilor tale" , asa ca o bulina neagra pentru CNME la chestia asta :D .

Si cred ca asta e tot pe ziua de azi!
hhuuggeee!!!
ZuZu

0 comentarii: