vineri, 16 noiembrie 2007

se poate numi si altfel?

Oook! nu.. de data asta nu o sa mai ma plang de venirea weekendului, cum obinuiesc sa o fac in fiecare vineri seara. Am de gand sa fac altceva! Dar ce? nimic, ar fi o solutie, sau poate nu..
Azi am simtit ca ceva a fost dierit fata de toate zilele, chit ca am mers tot pe acelasi drum care ma duce la liceu, chiat ca acolo am gasit aceleasi fete. Aveam senzatia ca tot ce se petrece e ceva nou pentru mine, uuafff, incep sa fiu din ce in ce mai ciudata stiu. Ma gandesc ca si felul in care m'am simit azi a cauzat si felul in care m'am trezit, fara chinuri si cu un zambet prostesc pe buze, ma simteam de parca am reinviat, adrenalina dansa in mine, iar eu odata cu ea. Nimeni si nimic nu avea sa'mi strice aceasta minunata zi de noimebrie.
La liceu nu s'a intamplat nimic interesant ca de obicei, doar ca i'am innebunit pe toti cu creionul meu care are un puf roz, foarte secsi!
La intoarcere am vazut un accident, un nene care avea creirii intinsi pe jos, oameni nepasatori de ceea ce s'a intamplat, desi eu am ramas putin pe ganduri, si pot sa zic ca m'am si speriat putin..
Acasa.. mi'am dat seama de un lucru de care si acum sunt mirata si anume ce inseamna sa te obisnuiesti sa ai mereu cu cine vorbi. Nu.. nu e vorba de ai mei, ci de Soseata care azi e la un majorat, si pe mine m'a lasat de izbeliste pe net, m'a lasat sa'mi omor neuronii cu voi, astia care va saturati in fiecare zi, sau care niciodata nu aveti chef, voi astia, cu care nu poate omu' nici glumi ca deja gata am pus botu', daaa Soseata m'ai obisnuit prost!! M'ai obisnuit sa fiu mereu binedispusa indiferent de starea pe care o am, da' cu cine fraateee? Si cu ocazia asta s'a dus si energia si fericirea mea pe ziua de azi.

Tot astept sa vad Soseata is now online, desi sunt constienta ca in seara asta nu o sa se intample asta, si ma gandesc daca in seara asta sunt in halu' asta, ce o sa fac 2 saptamani? 2 sapatammmaanii, omg!!! probabil ca o sa ma vedeti ca un morcov din ala ofilit.

S'a deschis patinuaru' , as vrea sa merg in weekend dar precis o sa fie full.
Vreau ca toata lumea sa fie fericita si iubita! Oare o sa se intample asta vreodata?
Mi'as dori sa nu'mi mai pese de nimeni si nimic, doar eu sa contez, dar stiu ca asta nu o sa fie posibil oricat m'as chinui..
Aaahh, as mai vrea sa sa.. nu'mi mai fie dor de nimeni, mi'as dori sa va uit pe toti care ati facut parte din viata mea, ba chiar din mine..
Vreau.. sa'mi schimb freza sau nu stiu, neah mai bine tac!
Va las !
ZuZu

0 comentarii: