joi, 29 noiembrie 2007

O zi de sfarsit de noiembrie

Azi am indraznit sa ma trezesc cu juma' de ora mai tarziu decat de obicei, si mi'am permis sa mai si lenevesc putin. Si totusi buimacita dupa o ora de leneveala crunta am reusit sa ma ridic din pat, mi'am tarat picioarele pana la baie.. acolo m'am privit in oglinda intr'un sictir de nedescris, cu chiu cu vai am reusit sa ma spal pe fata si pe dinti, apoi la fel de amorita m'am tarat pana in bucatarie, nici de mestecat n'aveam chef asa ca am decis ca un suc de fructe 'mi este de ajuns. La fel de sictirita si pe jumate adormita am ajuns la calculator pe care l'am deschis cu piciorul ca de obicei, am intrat pe mess, acolo nimic interesant, doar niste oameni tristi care ba faceau teme, ba se imbracau, ba trimiteau massuri.. si uite asa ajunsesem sa ma holbez la monitor de'mi venea sa'l scuip.
Incet incet.. a sosit si momentu' plecarii la liceu.. marele moment al zilei! Cu ghiozadanu' in spinare si cu lenea tinandu'se scai dupa mine am iesit din bloc si am mers pe drumul pe care l'am facut de milioane de ori pana acum. In autobuz niste fete.. de'ti veneai sa'ti iei lumea in cap, am dat chiar si de niste fete care m'au atras prin felul lor de a vorbi si felul in care erau imbracate ( cocalarele la ele acasa ) . Am avut norocul sa dau si peste Tali in 5 cu care mi'am impartasit restul drumului spre scoala.
Ajunsa si la liceu, am fost nevoita sa incep si orele, sa dau si doua lucrari, sa ma si enervez, sa si rad, sa ma si cert, sa ma si bat cu cartile cu Razvan si multe alte chestii care deja sunt obisnuite in viata mea de CNMB'ista.
Poate ca ziua asta a fost cea mai putin spectaculoasa din toate zilele de noiembrie.. si am tinut sa o descriu pe blog.. de ce? nu stiu! Dar toata ziua am visat la momentul cand o sa ajung acasa jumate inghetata, o sa'mi arunc ghiozdanul, poate o sa si infulec ceva, daca am dispozitia necesara poate sa'i si povestesc mamei ce'am facut azi la scoala.. s'apoi sa deschid caluclatoru si sa scriu aici ziua mea de azi!
Incep sa'mi fac griji pentru ziua de maine, sper sa fie mai bine ca azi.. avand in vedere ca nici nu facem ore.



In sfarsit am scapat de toamna. Gata cu zilele pline de depresie! Oficial a venit iiaarrnaaa, adica ma rog ar mai fi o zi, dar ce mai conteaza?!
As vrea sa fie toata lumea fericita, sau cel putin macar cei care'mi sunt mai apropiati!


= si altele =
- mi'e dor de Soseata, inca o saptamana :-< .
- am chef sa merg in club.
- maine se pare ca merg la patinuuarr!! yyyeee!!!
- vreau in brate! Oh.. please give me a hug! >:D<
- si cred ca atat.

Hai sa traiti!

ZuZu
-

0 comentarii: