vineri, 30 noiembrie 2007

TE URASC!.. sau poate nu..


Te zaresc.! cu ura in mine, cu dorinta de a schimba ceva la tine, cu lacrimi in ochi 'mi doresc sa vin la tine si sa'ti spun cat de mult te dispretuiesc si cat de mult te'am iubit. Dar stiu.. stiu ca si de data asta o sa trec pe langa tine si o sa'ti zic doar un firav si nepasator "salut!" ca si cum tu n'ai exista pentru mine, ca si cum tu n'ai facut parte din mine atat timp. Dar totusi de ce te mai iubesc? Si voi.. voi de ce mereu trebuie sa'mi vorbiti de el? De ce imi aduceti mereu aminte de el? Chiar nu va pasa de ce simt eu?! Hmm.. da.. din nou mi se ruleaza in minte filemul nostru, din nou vreau sa te iau in brate si sa'ti zic ca imi pare rau, sau... de as putea sa dau timpul inapoi.
De ce tie nu'ti pasa si mie da? De ce tu nu ma mai iubesti? de ce? e atat de simplu incat am ajuns sa ma contrazic singura..

Si voi.. si pe voi vreau sa va urasc! Caci nu meritati.. sa va iubesc!
Mie imi pasa de el, si de voi, stiu.. stiu ca voua nu va pasa de mine, si poate ca v'ar fi mai bine sa plec, poate ca si mie o sa'mi fie mai bine fara voi, fara el.. dar daca destinul m'a lasat aici, daca el nu vrea sa ma lase sa plec? ce mai pot face eu? Spune'mi tu .. ca tot te crezi mai destept ca mine!
Si tu .. dragule, iti promit ca intr'o zi o sa te urasc si o sa vin si o sa ti'o spun in fata, poate ca pe tine te va durea fix undeva, da' crede'ma dragule.. ca pe mine nici acolo nu ma va durea!
Aaaacchh.. indrazneam sa uit de voi.. voi "prietenii " mei dragi .. care ma faceti in momentul de fata sa va trantesc un zambet ironic, caci pur si simplu cretinitatea voastra ma face sa zambesc. Pe voi ar trebui sa va urasc de mult.. dar nu.. inca nu e timpul vostru. Va mai las sa luptati cu mine!

Inchei aici..
Cu bine iubitilor!

0 comentarii: