vineri, 7 decembrie 2007

Adorabil!

AAcchh!!ce bine e sa te plimbi la lumina beculetelor de Craciun, sa vezi lumea incarcata de cadouri dar fericita, sa vezi in mijlocul centrului un nene care canta atat de voios la un acordeon invechit, vitrinele magazinelor astupate cu tot felu' de chestii de sarbatori. Cat de placut e cand vezi ca in sfarsit exista oameni carora le pasa, cand vezi oameni zambind!
Zilele trecute mi s'a intamplat ceva .. haios sa zic.. in timp ce'i asteptam pe ai mei foarte zbgribulita, un mosulica m'a intrebat daca nu mi'au inghetat "urechiusele" si daca nu mi'e greu sa car ditamai geanta dupa mine.. m'a facut sa zambesc, si pot sa zic ca a reusit sa ma faca sa ma simt mai bine. De ce? Pentru ca am vazut in sfarsit pe cineva necunoscut caruia ii pasa de urechile mele, de spatele meu.

Hmmmm... e 12.10 si toata lumea ma felicita! ooaauu e ZIUA MEA! am facut 16 ani! Cand au trecut frate? daaa!!! 16 ani! Dar tot copil sunt! Sau cel putin asa ma simt! Da! refuz sa ma maturizez, refuz sa fiu un om mare, sa gandesc la fei ca ei. CU TOTALITATE REFUZ!
Va multumesc tuturor care mi'ati urat toate alea pana acum! Ii multumesc lui Mauzar care s'a chinuit cu mine toata seara sa ma scoata din depresie, lui Tali si mumi ca m'au sunat la 12.00 si mi'au cantat La Multi Ani! Stiti ca va iubesc, chiar daca ma mai suparati si va mai supar cateodata!
Poate ca ar trebui sa fac niste promisiuni.. acum ca tot am 16 ani! hhmm.. let's think! pai ar fi:
1. promit ca o sa fiu mai cuminte
2. promit ca nu o sa'mi mai i'au in fiecare luna Cool Girl
3. promit ca nu o sa mai cheltui asa multi bani
4. promit ca o sa vreau mai putine chestii.. sau poate nu :))
5. promit .. hmm.. nu stiu !

Sa nu ma puneti sa nu va mai iau in brate, si nici sa numai dau din mana atunci cand rad in hohote, aahh si nici macar sa nu ma lasati sa cant!
Si'n rest.. raman aceeasi eu:D.. sper, daca m'oi schimba va rog sa'mi ziceti, mi'ar placea anu' asta sa'mi notez cu ce m'am schimbat sau nu!
Si'n rest.. sunt atat de entuziasmata de listele cu cadouri de Craciun, si de toate zilele care vor urma incat imi vine sa sar intr'una!


S-aici va las dragii mei! Nopate buna! Ahhh.. hai sa traiesc.. si voi pe langa mine! :D >:D<>

Zuzu aia de 16 ani! :> :))

0 comentarii: