vineri, 18 ianuarie 2008

Un pamflet!

Sa mai spun inca odata ca n'am chef nici sa respir, sau ca sictirul meu creste din ce in ce mai mult, si ca nu vreau decat sa dorm?!
Am alergat. Asta am facut tooata saptamana. Am alargat prin nenorocitele astea de balti, prin sali de clasa, laboratoare, magazine. Clipele.. si ele au alergat, si iar m'au adus vineri, si iar m'au lasat in sicitreala vesnica de vineri seara, cu obisnuitele mele planuri pentru weekend care bieinteles ca nu se implinesc, cu arsu' aiurea pe net, si cu gandul care ma infioara ca maine trebuie sa ma scol la 7.
Dar sincer.. nu'mi pasa de ce se va intampla.. Acum observ ca o noua cearta s-a nascut intre iezii " funkisti " si oamenii de rand, uimitorul eveniment mobflash, la care si eu ma duc, dar credeti'ma! ma duc numai sa vad de ce sunt in stare dragii nostrii iezi, o sa devina un alt haos, care probabil ca chiar va sparge monotonia din centrul orasului!
Acum.. ma duc sa ma culc! Somn marfa!

ZuZu

0 comentarii: