vineri, 30 mai 2008

Pentru fiecare din noi


Se apropie. Numeratoarea inversa deja a inceput. Noi ne agitam. Bagajele sunt facute de mult.

se apropie .. se aporpie.. se aporpie..

Cum cine se apropie? VACANTA DE VARA se aporpie, caci vara tocmai ce si'a deschis bratele, si ne astepta, marea vrea sa se faca auzita, iar nisipul incepe sa friga. Pielea mea vrea sa se simta din nou arsa de soare, iar talpile.. talpile vor sa simta cat mai repede nisipul ala de vama. Pana si visele au luat'o razna, iar sentimentele se vor din nou amestecate, se vor din nou luate de vant si duse departe.
Si iubirea? uhhmm.. iubirea .. pana si ea aparut. Mai devreme decat ma asteptam, dar am primit-o bucuroasa, caci doar atat am asteptat-o. Dezamagirile, supararile, tristetea, au ramas in urma, i l-am lasat in grija iernii, or sa ma primeasca fericite la sfarsit, dar pana atunci am sa ma bucur din plin de tot ce inseamna vara.
Prietenii? sunt din ce in ce mai multi, si mai buni, am invatat sa ii accept asa cum sunt, sa ma regasesc in fiecare din ei, si sa ii simt aproape mereu.
Simt ca totul s-a schimbat brusc, ca totul a devenit mai usor, sa fie soarele care ma plesnteste in fiecare dimineata? sa fie prietenii ? sau sa fii tu? care ai aparut brusc, si care ma umplii de emotie, care ai reusit sa dezgheti sufletul ce a trecut printr-o iarna grea.

GATA!
Ramas bun, lunilor pline de regrte, zilelor friguroase, oamenilor falsi, ramas bun tuturor.. eu ma duc sa ma bucur de razele ce imi fac pielea sa miroasa a zile pline de bine!


Ne auzim in Vama Veche la o voie buna si o iubire de vara..

1 comentarii:

Mia spunea...

Hai sa ne mutam la mare
O tara de orase goale
Singura noastra scapare
Sa ramanem toti la mare