sâmbătă, 19 iulie 2008

Mare sau capitala?

Inca o data Bucurestiul si'a spus cuvantul, inca o data Bucurestiul mi'a dovedit ca merita sa il respect. De ce? Paai.. hai sa iti spun.
Acum cateva luni m'am operat la ochi ( nu e cazul sa intru in amanunte, cum? dc? ) aici, in Constanta, cica de cel mai bun doctor oftalmolog din oras, am trecut prin chinuri groaznice, totul incepand de la asteptarea crunta a 2 ore pentru a intra in sala de operatii pana la taierea pe viu, ca nu a asteptat destul pentru ca anestezia sa isi faca efectul, nu mai spun de comportamentul mizerabil al asistentelor si multe altele. Nu trec multe saptamani de atunci, si problemele mele la pleoapa imi reapar, la rugamintile maica'mii am fost din nou la " doctorul " care m'a operat ca sa ma vada, ea bineinteles ca mi'a zis ca trebuie sa ma operez din nou, ceea ce nu mai vroiam in niciun fel, mai ales in chinurile alea.
Am lasat vremea sa treaca, infectia de la pleoape se dezvolta, asa ca am hotarat sa mergem la Bucuresti, marele Bucuresti in care toate problemele sunt dezvoltate. Acolo, la o clinica recomandata de cineva de aici, am dat peste o doamna doctor, draguta, simpatica, si peste niste asistente adorabile ( sincer, parca ajunsesei in alta lume) , unde mi s'a zis ca e bine sa tin un tratament si nu sa trec direct la cutit, zis si facut, timp de o luna am tinut un tratament, apoi am revenit la clinica facatoare de minuni, as zice, acolo.. ma asteptau o veste buna si una proasta.. cea buna? ca reusisem datorita tratamentului sa scap la un ochi de infectie, iar ce proasta? ca la celalalat va trebui sa ma operez. Mi'a cam inghetat sangele cand am auzit, dar am acceptat. Si pentru ca era doar un ochi, nu amandoi ca data trecuta, si pentru ca incepusem sa am incredere in acea doctora.
Si ia'ta'ma, pentru a 2a oara operata, iesind din sala de operatii zambind, bandajata, cu o mica durere, dar simtindu'ma perfect. Asistentele si ai mei, intampinandu'ma cu mult calm, si fara nicio bruscare, ba chiar si de un prichindel ce vroia sa stie daca mai am buba la ochi. Am uitat sa zic, ca doctorul a venit special ptr mine, caci stia ca nu putem veni oricand, si mai ales cand ea isi programeaza de obicei operatiile, la Bucuresti.
Inca o data mi s'a dovedit ca in Romania, gasesti oameni care vor sa te ajute, oameni care oricate probleme ar avea au puterea sa iti zambeasca si sa te incurajeze, chiar daca le esti un necunoscut, oameni in care poti sa ai incredere.
Merssii Bucuresti!

0 comentarii: