joi, 24 iulie 2008

rece.gol.nimic.

Ma simteam si eu mai bine, de cand cu vacanta asta ca macar scapasem de monotonia aia imputita , gen trezeste'te, mananca, imbraca'te, mergi la scoala, vino de la scoala, mananca, stai pe net, culca'te. Groaznic. Numai cand imi aduc aminte ma i'a cu tremur.
Ei bine, am luat vacanta, recunosc pana acum vreo saptamana am avut ocupatie, un du'te -vino interesant, si multe alte lucruri de care acum imi amintesc cu placere. Zile foarte interesante..hhmm nu prea, dar am incercat sa profit de fiecare ocazie, si sa nu regret nimic din ce'a fost pana acum si asta sincer ma face sa ma simt mandra de mine.
Daaaaaarr, uite ca de cateva zile imi petrec timpul meu pretios de vara, intr'un maieu, si in niste boxeri in fata calculatorului, poate niste iesiri scurte seara si atat. Nimic altceva. Ma simt atat de lipsita de puteri din cauza asta, atat de lipsita de chef, de parca nimic nu ma mai entuziasmeaza, nu ma mai face sa ma simt cu adevarat bine si poate fericita. Si e enervant sa nu te mai bucuri de nimic, doar din cauza unei monotonii prostesti si a unor oameni care nu mereu sunt dispusi sa faca orice. ( n'ai cu cine ma, n'ai cu cine )
Si uite cum ajung din nou sa ma urasc si sa nu mai suport atitudinea pe care o am. Si cand spun ca am chef.. trebuie sa stau si sa inghit.. pentru ca.. pentru ca nimic.
Ma lasa rece totul.. si imi doresc sa dormi langa mine acum.. si sa ma faci sa zambesc numai privindu'ma.

0 comentarii: