marți, 12 august 2008

Din toate cate putin.

Si uite ca m'am intors din tara. A fost o saptamana foarte faina. Am cunoscut o mare de lume noua, oboceiuri vechi, cladiri imbatranite si uitate de timp, locuri pline de istorie, oameni mandrii ca au fost atunci, acolo, unde trebuiau sa fie, orase mari, saturi batranesti. O multime. Poate ca singura mandrie si multumire este ca am o tara superba, si locuri minunate pentru camera mea. Sighisoara, Cluj, Timisoara, Oradea respectele mele pentru ce orase sunteti. Va ador dragelor.

In rest. mai nimic. Am revenit la vechile izmene ce m'au asteptat aruncate pe scaun, si vechiul maieu patat cu fructe. E bine sa fii acasa, chiar mi'a fost dor de voi, de patul meu, de obiceiurile mele, de zambetul si tristetea voastra.

Si cum nu pot trece cateva zile si totul sa fie bine, ca deh cum e si vorba " daca totul merge bine inseamna ca ai uitat ceva" , zilele trecute am plans cu ore in sir cu lacrimi de crocodil, am vrut sa ma reintorc in locul in care nu m'as fi gandit vreodata ca o sa imi fie dor, si anume la Rasnov, am vrut sa imi vad bunicii, sa imi vad familia ce odata era atat de mare si de vesela, si totul dintr'un singur motiv, s-a mai dus un membru al familiei, cel care a innviat sufletele a doi batrani singuratici, care ne'a facut sa zambim si sa ne simtim atat de bine atunci cand blana lui pufoasa ne bucura simturile, catelul familei, catelul meu, ce mi l'a adus iepurasul acum 4-5 ani, si care a fost si o sa fie cea mai frumoasa amintire a copilariei mele.


Numai bine.
Numai bine.

0 comentarii: