marți, 16 septembrie 2008

scurt metraj

Acum de abia, imi dau seama ca mi'era umpic de dor de zilele astea mai friguroase asa, serile friguroase, de hanoracul si esarfa mea. Ma simt bine, iar zambesc aiurea, dar si ce daca, eu ma simt bine, si imi vine sa rad din orice, dar nu imi pasa daca o sa crezi ca sunt o nebuna proasta, eu ma simt bine acum si punct. Am mainile inghetate si as vrea sa ma las prada fotografiei, dar aparatul nu mai vrea sa ma ajute deloc. Chitara zace de cateva zile intr'un colt, dar parca nu as vrea ca ea sa imi linisteasca gandurile, poate altceva, altcineva. Vreau sa vina cineva, sa ma faca sa rad ca o idioata, de sa ma doara burta si sa imi dea lacrimile, astept..
Un singur dor ma paste, hagul ala strans si calduros unde e? am sa il scriu pe lista de Craciun, sau poate cadou de ziua mea.

Te pupa o ranjita!

0 comentarii: