miercuri, 18 februarie 2009

eu cu mine

In sfarsit vijelia a trecut..acum doar vantul mai adie. El sta in acelasi colt luminat cu o bucatica de lumanare, e singur, e doar el si o tigare, aceasi tigare..


Ma simt ca si cum nu as stii care e rolul meu aici, ca si cum mi'as fi uitat replicile, si incerc sa imi vad de drum, dar parca nu mai pot,si ma las dusa de concluzii, de vise, de oameni ce incearca sa imi conduca ei viata.
Ma cert zi de zi cu imaginea, parca identica, dar cu un suflet mort, din oglinda. TACI! nu vezi ca ma omori tot mai mult.TACI si ..lasa'ma!.Acum degeaba esti aici..nu mai vreau ca tu sa ma trezesti mereu..PLEACA!

2 comentarii:

yogy-as-david spunea...

nu te linisti crezand ca furtuna s-a oprit, exista posibilitatea sa fii in ochiul uraganului. nu stiu cine e "el" dar i-ai spus de doua ori "taci" si o data "pleaca", e clar ca-i cancerigen :)))

ciranoush spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.