marți, 3 februarie 2009

Scrisoare de departe

Ce mai fac? Ce mai zic? Respir? Ma tarasc?
Hahaha! Esti atat de cinic , incat ma faci sa rad.. si uite ce ras bolnav am..

A fost o lunga tacere ptr tine.. stiu.. crede'ma si ptr mine a fost aceeasi cruda tacere(si inca mai e), dar uite, iti scriu acum si iti zic cat de" saturata", plictisita, sictirita sunt de tot ce ma inconjoara. Si ca starea de nuamchefdenimic pe zi ce trece parca imi fura mintile, ma face sa fiu tot mai tripata pe zilele bune de altadata. Dar eu incerc.. si ma lupt cu mine, sa ies de aici, sa evadez din mintea mea, din corpul meu, ba chiar din camera mea .. si sa o rup la fuga, asa cum ar alerga un evadat pe un camp uscat de iarna cea grea si urata.. si as alerga spre infinit si nu as mai intoarce capul spre voi, si as stii ca undeva tot o sa ma opresc.. dar o sa fie prea tarziu si nu o sa imi mai pase.
Zilele mi's din ce in ce mai rele, si mai monotone(mai tii minte cat uram eu monotonia?). Aceeasi intrebare " Oare azi ce fac?" , acelasi drum cu RATC, aceleasi fete imbracate in iarna, aceeasi oameni ce parca te roaga macar tu sa le redai o mica speranta, aceleasi gasti de la colt de bloc, aceasi balta pe care ai injurat'o si ieri, de zici ca s'a oprit timpul, si dintr-o data o i'a la fuga ca nebunul, se ascunde si iti rade in spate ..
" esti un fraier daca te opresti".

Incepe sa nu imi mai fie frica de va fi, si am inceput sa intorc capul spre ieri din ce , in ce mai putin.. caci de la o vreme incoa' am invatat ca azi e in mainile mele, si ca totusi pot sa ma joc cu ea..asa cum un copil s'ar juca cu plastelina..
Acum..timpul sta si ma priveste bland, a incetat in sfarsit sa imi spuna ca totul va fi bine, acum tace.. doar ma insoteste, uneori mai ma i'a de mana, si incepem sa fugim ca nebunii.. si el rade, rade al dracului de mult..

E vacanta. Totul e linisit parca. Si eu sunt linistita, de fapt, cred ca asa a fost mereu, numai ca nebunia ce ma inconjoara ma face sa cred ca totul, inclusiv eu, e agitat.

Si tousi.. traiesc, sunt bine ,santoasa, mai incerc din cand , in cand sa fiu si voioasa.

Te'am pupat!
Pe curand!
Vesnica ta Zuzu

0 comentarii: