sâmbătă, 27 octombrie 2007

my dream is to fly over the rainbow ..so high!

aahh ce mi'as fi luat zboru' aseara!
Ehh a fost si multasteptat'u bal CNMB, unde am ars'o toti ca niste VIP'uri sau cel putin asa ar fi trebuit! Seara a inceput incendiar cu o pana de curent care a tinut vreo ora, apoi cum numai in Romania se poate , ne'a dat pe toti afara din club ca se ne controleze la bilete! Si cum a fost balul anului 2007 normal ca a venit juma' din constanta si uite asa eram noi la ora23.00 'n fata clubului ne imbluzeam sa intram.. vorba lui Mircea "zici ca suntem la meicu' Steaua-Sevilia" . Dupa ce in sfarsit am reusit sa intram, gata calacata pe picioare, hai sa ne asezam la o masa, ce sa te asezi frate, ca dupa 5 minute a venit unu' si ne'a zis sa stam la alta masa..ok! am facut'o si p'asta! OMG! nu'mi venea sa cred cand m'am asezat la masa, desi 'mi pierise tot chefu' totusi mai speram ca o sa fie bine! A urmat miss'u si mister'u s'acolo uimire mare, nimeni nu se astepta ca Luca sa iasa mister, saracu, toata lumea 'l uraste ptr chestia asta..
Dupa o ora de vazut niste cururi cum se fataie, don'soara prezentatoare o anunta pe minunata Anna Lesko, uaaff Duamne, mai bine sa impusca, bineinteles ca am iesit din club de urgenta, ca daca mai stateam s'o ascult si p'aia cum "arde in flacari" riscam sa crap de nervi! Afara a fost mult mai bine!
Dar am indraznit sa uit de domn' primar Mazare , care si el ne'a onorat cu prezenta si ne'a transimis un mesaj foarte tare frate! " sunteti la varsta in care nu trebuie sa luati nimic in serios! luati totul ca pe o bascalie!" aici repspectele mele, nu stiu de ce , dar mereu l'am placut pe omu' asta, ca fura ? ca minte? asta e o problema nesmnificativa deja la romani! mai ales 'n politica..
Buuunn.. ne'a cantat si Anna Lesko vreo 5 melodii acolo, si apoi am ars'o frate toata noaptea minimal!
Si un lucur e clar.. cocalrii nu stiu sa danseze! Mai bine danseaza hauserii aia care zici ca sufera de spazmofilie cand incep sa se miste.. da' sunt ok! in ceea ce'i priveste pe cocalari, fara numar fara numar!
Am reusit sa vad la balu' asta toate tipurile de oameni, de la cei mai emo posibili la cei mai cocalari posibili..
Si asta a fost nemaipomenitu' bal de la CNMB!!
P.S multumim tutuor constantenilor care au venit si au ars'o la balul nostru! Si scuze celor pe care i'am calcat pe picioare sau le'am mai tras cate un cot!
Terminat!
ZuZu

0 comentarii: