miercuri, 31 octombrie 2007

welcome noiemmbriieee!!!

yyyeeee!! a trecut si octombriee!! yyeee!! ce bine ma simt! parca am reinviat!! Mai e o luna si vine oficiial iarnnaa!! I feel good! Habar n'am de ce, dar ma simt bine! E o senzatie pe care n'am mai avut'o de mult.. 'mi vine sa va strang 'n brate pe toti si sa va spun ca va iubbessccc, daa va iubesc chiar daca pe multi dintre voi ar trebui sa va urasc cat pot de tare, dar nu, pur si simplu va iubesc!
Zielele astea nu stiu cum au trecut dar au trecut, au fost pline de somn, sicitireala si monotonie, suna urat, da' urat de tot!
Avem ecusoane, nu le inteleg rostu' da' ma rog.. sa nu zica lumea ca noi, tocmai noi n'avem ecusoane!
Maine am lucrare la mmatteee!! Sunt sigura ca maine o sa'mi fie prea lene sa gandesc, sau poate deja o sa incep sa ma gandesc la decembrie, asa ca mintea mea n'o sa stea deloc la ore!
Azi am fost la doctor, si cica joia viitoare ma operez la ochi, da.. prima oara cand am auzt am inceput sa tremur, dar acum e unul din motivele care ma fac sa ma simt asa bine, daca stau sa fiu putin optimista am numai de castigat in toata afacerea asta, chiulesc de la scoala cateva zile, pot sa dorm cat vreeeaauu, si s afac ce vrreeaauu, e ca o minivacanta mult asteptata!! :D
Si daaa pot sa zic ca am cei mai tari prieteni!! Ca ei numai gasesc:D
Si daaa mi'e frig, m'a molipsit mauzar, care mi'a promis ca vine cu portocale saptamana viitoare!
Si 'n weekend ne'am prospus sa ne legam la ochi si sa mergem prin oras, lasandu'ne pe mana lui Soseata!! o sa avem parte de mult fun:)) !
Azi la germana, ne'am uitat la un film care trebuia normal sa fie Jurnalul Annei Frank dar Theo ( cu H ) a incurcat filemele si ne'a adus cu totul altceva, dar a fost ok si asta. La romana am reusit in sfarsit sa vorbim de Rem( de vreo 3 ore ne tot zice ca il discutam) . La mate ne'a mai innebunit piticu' cu niste probleme super simple care trebuie sa le stie oricine, dar din pacate le stiau doar cativa din clasa. La sport am jucat voley si am facut 5 ture, ca asa i s'a sculat lu' directu'. Si la info am fost o norocoasa ptr ca a trebuit sa plec la control la ochi! yeah!
Si cu asta am incheiat postu' meu!
P.S cine e nascut iarnaaa hai sus hai sus!! ( am pus iarna, ca nu fac discriminari! )
Huuggeeee!!!!!

0 comentarii: