vineri, 2 noiembrie 2007

Weekend..

Bla bla. A mai trecut o saptamana.. si iar weekend. Presimt ca si weekendu' asta o sa fie ca celelate, poate si mai rau! Momentan mi'a pierit chefu' de toate, am o stare de nu va mai suport pe niciunu, o stare de .. de.. nu stiu nici eo, oricum o stare nu foarte ok. Simt ca mi s'a golit creieru'!
Azi la scoala nu a fost cine stie ce, doar ca am scapat la 18.30, si am ars'o in tomis cu cativa colegi de clasa. Acolo am gasit niste oameni suparat pe viata care s'au gandit sa se imbete in Tomis ( deci oamenii se respecta) dupa 11 beri erau deja praf, ajungand sa se holbeze in geamul din magazin si sa rada, de parca era prima oara cand se vedeau in reflectia unui geam, oofff Doamne! Bineinteles ca radeam cu totii de ei, si ma tot gandeam cu Ana cum or reusi sa coboare scarile rulante, in caz ca nu 'i'o duce mintea sa coboare cu liftu' .
Maine la 9.00 am antrenament, apoi trebuie sa ma duc la un mot, si apoi ce'o vrea Dumnezeu!
Acum probabil ma duc sa fac niste puaze, sau poate niste schite, desi nu cred ca o sa reusesc ptr ca nu prea am inspiratie, Probabil ca o sa raman la ascultat niste muzica buna si holbat la nenorocitu' asta de monitor!
I'm not in a good mood!
Gata si pe ziua de azi!
Bafta! Zuzu

0 comentarii: