vineri, 2 noiembrie 2007

La Naiba!

Ma uit de multe ori in jurul meu si nu inteleg ce se intampla! Trec pe langa mine oameni nepasatori, oameni saraci, oameni visatori, oameni mult prea ocupati, si ma intreb daca as avea vreodata nevoie de ceva, sau daca pur si simplu as muri in mijlocul drumului, s'ar uita cineva la mine? neah. . i don't think so! Ei sunt mult prea ocupati cu viata lor ca sa dea o mana de ajutor si altora! Si atunci ma gandeasc daca lor nu le pasa.. mie de ce sa'mi pese? de ce eu sa'i ajut? de ce eu sa am timp de ei?
Da.. intr'adevar prea multe DC'uri, multe poate ca nu'si au rostu' , dar vreau sa le aflu raspunsul, si asta ma scoate din sarite, ca n'o sa gasesc niciodata niciun nemernic de raspuns!
Ignoranta asta te scoate din sarite frate!
Si Acum sa tot fii prost, ca ai numai de castigat!
M'am saturat de pupincuristi, m'am saturat de discriminari, m'am saturat de prostie, m'am saturat de tot!
Si 'n plus ca ce chestie sa mai visam la o lume mai buna daca asta ne'a fost data, dar de ce sa nu incercam sa facem din ceva rau putin mai bun, de ce sa ne acceptam soarta, de ce sa'i lasam pe altii sa face ce vor din noi?!
Si la niaba cu toate vremurile bune! DA, au existat dar acum numai sunt, petrnu ca acum totul e din ce in ce mai rau! Macar ma consolez cu amintirile care sunt atat de placute, cu ele ma hranesc ! Sunt niste momente pe care atunci cand le traiesti nu'ti dai seama cat de tari sunt, ci doar dupa ce observi ca nimic numai este cum a fost, si atunci iti dai seama ce viata frumoasa ai, si cat de minunat e sa traiesti aici, acum, oricare ar fi locul oricare ar fi timpul!
SI gata! Am plecat sa traiesc!

0 comentarii: