duminică, 4 noiembrie 2007

Cine esti ? Cine sunt?

In momentu' asta mi se ruleaza in cap o multime de intrebari, o multime de intamplari, o multime de lucruri, numai inteleg nimic! Dar nimic, e ciudat.. ma simt de parca as fi atins norii apoi am cazut fara sa'mi dau seama. UN sentiment pe care nu'l pot descrie ma invaluie. E sentimentul de ura, de nervi, plin de durere si de lacrimi,de dezamgire dar in acelasi timp de bucurie, de multumire! Azi a fost o zi, pe care daca as povesti'o ati spune ca este o zi abslout obinuita din viata unei adolescente, dar nu, ptr mine a fost mai mult decat o zi obisnuita de duminica, a fost ziua in care mi'am dat seama cine 'mi este prieten si cine nu! Sunt dezamagita ptr ca nu totul e asa cum eu am crezut, dar ma simt bine pentru ca stiu ca macar cineva in lumea asta ii pasa de mine! Si pentru asta multumesc celui care azi m'a facut sa zambesc chit ca nici el nu era intr'un mood ft bun! :)

Sunt singura acasa, ce bine! Chiar aveam nevoia sa stau putin singura dupa weekendu asta care probabil o sa ma macine la creieri toata saptamana!
Numai am niciun leu, am reusit sa'mi cheltui toate economiile, si acum m'am trezit si eo ca vreau sa'mi iau sapca! O sa incerc sa apelez la ai mei, ca na pana la urma tot banii lor sunt!
In momentu' asta mi'as dori sa am toata viata ca pe o caseta si sa pot derula! Imi vreau clipele frumoase inapoi! Imi vreau o parte din prietenii pe care i'am pierdut inapoi! Da.. poate vreau prea multe! Da.. poate vreau imposibilul!
ppfff... la naiba cu toate!
Everytihn' sucks sometimes!

0 comentarii: