miercuri, 7 noiembrie 2007

nimic...

Momentan n'am nicio idee in cap, simt ca's goala pe dinauntru, nici macar nu stiu ce sa scriu desi simt nevoia. Desi ma simt obosita, ma simt terminata pe dinauntru, am chef sa ma zbengui, sa ma rad si.. nu stiu, DA , nu stiu, nu stiu nici macar starea in care ma aflu, nu stiu nici macar ce vreau! Stau agatata de gat cu cureaua lu' Soseata ,care si'a uitat'o la mine 'n weekend, si privesc in gol, ma gandesc la ziua de maine, apoi imi sare gandul la altceva si tot asa.
Azi m'am trezit cu greu, si din cauza asta am fost buimaca toata dimineata. Ajunsa la liceu m'am trezit cu tot felul de remarci asupra fesului meu, prima oara nu m'a deranajat, dar deja incepusera sa fie stresanti, si atunci mi'am dat seama de ce nu indrazneste nimeni sa fie diferit, e simplu, ptr ca toti incep apoi sa se hlizeasca ca ( scuzati cacofonia) niste papagali beti! Sunteti niste IDIOTI! Am resuit sa scap de o ora de info, caci a trebuit sa 'i inlocuim p'aia de laA care faceau de serviciu.
Altceva .. nimic interesant! Maine si poimaine am reusit sa scap de ore, nu din motive foarte fericite, ma operez la ochi. I know.. si eo am fost shocata cand am auzit, dar acum sunt cat se poate de linistita chair daca ma mai sageata cate un gand negru, privesc numai partea buna a lucrurilor in situatia asta!
Altceva, nimic palpitant, ca de obicei.
As avea chef sa ies p'afara si sa ma plimb, nu conteaza ca'i frig, mie'mi place, as vrea sa ma uit cu atentie la fiecare mutra de om care trece pe langa mine, stiu.. stiu ca o sa vad numai fete crispate, dar si ce daca!
Mi'ar place sa pot intra sa in mintea fiecaruia, sa stiu ce ganduri mai au si altii, ca de'ale mele m'am saturat! Mereu ma intreb daca toti viseaza la fel de mult ca mine.
Si aici va las! Sper sa ne auzim cu bine peste cateva zile!

0 comentarii: