vineri, 11 ianuarie 2008

Un nou an.. un nou inceput

Si uite ca a trecut si marele eveniment, revelionul! Iata'ne intr'un nou an, cu aceleasi sperante, cu acelasi optimism cu care incepem fiecare an.
Pasesc incet, incet prin fiecare clipa a lui 2008 si'mi dau seama ca de data asta vreau ceva mai mult de la el, pentru ca oarecum imi este dator, caci el mi l'a furat pe iubitul 2007!!
Asadar..
De data asta, nu mai pun virgula ci punct, un punct cat se poate de ingrosat, astfel incat sa acopere tot trecutul. Las in urma totul, si o iau de la capat! Uit de oamenii care m'au ranit, uit de visele mele, uit de lucrurile rele.. il las si pe 2007 in urma, chiar daca i'am promis ca niciodata nu'l voi uita..
Privesc spre viitor, si sper ca totul va fi cat se poate de bine, caci vreau sa ma reinventez, sa uit ce am fost si sa ma bucur de ce sunt!
Nu ma mai tem de tine.. viitorule, am sa te inving , asa cum am invins si trecutul, numai ca de data asta voi primi ajutor din partea prezentului.

La multi ani! cu intarziere..
Fie ca anu' asta sa fie plin de zambete, iubire, si viata mai buna!
Acum..
o fila noua trebuie sa incep..

ZuZu

0 comentarii: