sâmbătă, 16 februarie 2008

Lipsa


Daca e nevoie sa ma tin ca un scai de voi o s'o fac si p'asta, daca e nevoie sa ma modelez asemenea sufletului vostru.. o s'o fac si p'asta.. caci voi ati devenit personajele principale ale povestii mele, poate ca nu meritati, dar asta e, poate ca va simtiti onorati sau nu, nici ca'mi pasa. Tot ce vreau e sa nu plecati, sa nu ma lasati sa'mi joc rolul de una singura..
Intr'un final, ajung sa ma contrazic singura.. sa va las sa plecati, ca apoi sa tin si cu dintii de voi, sa va urasc, dar sa ajung sa va iubesc, n'aveti ce'mi face.. chiar n'aveti, oricat ati incerca, ori ma iubiti.. ori muriti!

Ma simt bine, nu stiu de ce, dar ma simt bine, poate ca in sfarsit m'am facut utila si asta ma face sa ma simt mult mai bine..

Mi'e dor de un"iel", daa.. chiar mi'e dor, stiu ca lui nu'i pasa de dorul meu, si ca el e fercit acum, dar taranu' ala a fost cel mai bun prieten al meu, taranu' ala timp de un an mi s'a strecurat printre vene, si nu a mai vrut in niciun chip sa iasa d'acolo.. pana acum cateva zile, cand s'a hotarat brusc sa ma lase sa cad.. sa ma lase sa ma lovesc atat de tare, pur si simplu.. fara niciun motiv..
M'a dat mult peste cap intamplarea, si m'a facut sa gandesc altfel, m'a facut sa readuc putin din vechea eu, acel ceva care poate m'a reinviat, acel ceva ce a mai inmuiat insensibilitatea mea care devenea din ce in ce mai puternica, care a pus stapanire pe mine..
Inca sunt uimita cum totul se naruie doar in cateva clipite..
Vreau doar odata sa ma mai i'a de falci, sau sa ma stranga in brate, doar odata sa'mi mai spuna ca va fi mereu langa mine, odata sa se mai planga de nereusitele lui, sau sa ne luam o bere si sa ne facem praf, odata sa ma asculte asa cum numai el stie.. odata.. doar odata.. CHIAR VREAU, vreau sa'mi faca moftul asta, si trantesc piciorul ca o fetita razgaita ce vrea jucaria din vitrina, si ma ciupesc pentru a ma lamuri ca nu visez, si.. oftez.. si zambesc amar, amintindu'mi fiecare clipa petrecuta impreuna.. si'ii multumesc.. si .. promit.. ca il las sa plece..

.. momente placute, un inceput, o iarna si o vara de neuitat, si un prieten de care voi avea mereu grija, acolo, din umbra..
Dragostea nu te schimba de cele mai multe ori in cineva mai bun.. dragostea.. doar te schimba..

Mi'e dor si de niste "iei" ..care mi'au colorat viata atata timp..
Unde ?! O sa va mai gasesc vreodata?

P.S nevoie mare de un grup hug!! miss you guys! da' nu astia de acum.. ci aia d'asta vara! :)
I still waitin'..

0 comentarii: