miercuri, 13 februarie 2008

Valentine's day ..faattaa!!

Vaaaaiiiii!! Cat de draguuttt!!
Se apropie ziua cea mare dragilor. Sunt atat de entuziasmata, la fel ca voi fetelor. Abia astept sa vad ce o sa primeasca "puicutele" de la mine din clasa de la baieti, dar eu.. hii oare ce o sa primesc?! I'am zis sa'mi ia inelul ala care l'am vazut impreuna, sper sa'mi indeplineasca dorinta!
Ma face sa ma simt atat de speciala, fetelor .. sunt atat de enuziasmata!! La naiba, cred ca o sa lesin de atat fericire si emotii! Maine abia astept sa ma intalnesc cu " iel" la cel mai apropiat pub de liceu pentru a'mi da cadoul. O Doamne! Nerabdarea mea creste .. creste.. si iar creste..
Precis nu voi putea dormi in noaptea asta, dar trebuie, caci maine voi avea cearcane si nu voi arata bine pentru " iel" ! Vaaaiii!! Si in ce ma imbrac?! Fusta de jeans si cizme? sau jeansii negri cu camasa cu bulinute ? alta decizie grea de luat.. asta e chiar mai rau decat orele pierdute in mall pana m'am hottarat ce cadou sa'i iau.
Si apoi, dupa liceu, ma voi intalni cu fetele sa vedem fiecare ce va primi, oohh Doamne, alte minute pline de emotie! Nu stiu cum voi rezista!!
Hai ca te las draguleeee! Sa iubesti mult de ziua indragostitilor! Puuupp!!!

P.S deah.. intr'adevar maine e Valantains dei, ziua aia imputita de iarna, in care dai juma' de viata pe un cadou, ca sa'i faci pe plac lui " iubi" . Imi provocati greata.. voi cu iubirea voastra "americanizata" . Vedeti sa nu cumva sa va omorati de atata iubire pentru sufletul pereche! Spor la iubit pentru o zi! Ne auzim poimaine!

0 comentarii: