duminică, 16 martie 2008

Esti doar o frantura de poveste

De ce m'ai invatat sa zbor si apoi m'ai lasat sa cad? De ce mi'ai aratat lumea prin ochii inocentei, si acum ma lasi sa cresc? De ce ma inveti sa lupt, si apoi ma lasi singura in propia batalie? De ce mi'ai promis ca nu o sa ma lasi sa cresc, si acum tu ma ajuti sa ma maturizezi? De ce mi'ai spus ca iti place zambetul meu si acum ma faci sa plang? De ce ma lasi sa ma topesc, si sa devin o balta plina de vise pierdute, lacrimi si sperante naruite? De ce ai avut gija de mine, si acum ma lasi singura in lumea asta mare? De ce m'ai invatat sa iubesc, si acum ma lasi sa urasc? De ce imi intorci spatele, cand eu am atata nevoie de tine? De ce pleci? De ce ?! De ce nu mai ai nevoie de mine? De ce iti sunt o alta victima? De ce imi lasi atatea amintiri? De ce te'am iertat de'atatea ori? De ce ? De ce m'ai reinviat? De ce ?
Sunt furioasa! Pe TNE! Pe MINE! te urasc! Te urasc, pentru ca existi, pentru ca m'ai luat in brate cand eram trista, pentru ca ma ciufuleai, pentru ca imi spunea ce iti place sa ma enervezi, pentru ca zambeai mereu, te urasc.. te urasc.. te urasc.. pentru ca mi'ai umplut sufletul de iubire, sperante si inocenta..
Vreau departe..departe de toti! Vreau sa va uit, vreau ..
Acum.. pleaca, si inchide usa dupa tine.. pleaca.. sper ca usa aia va ramane inchisa pentru totdeauna.. pleaca.. du'te.. cat depsre mine.. raman aici, dar nu aceeasi de ieri, am sa ma fac traficant de iluzii..

Ramai cu bine!

0 comentarii: