sâmbătă, 1 martie 2008

Sunt bine. Asta am pretins toata saptamana.. sunt cat se poate de bine ( sau nu).
De fapt.. m'am saturat sa'mi plang toata ziua de mila, sau sa ma gandesc cum ar fi fost daca.. m'am saturat si de sperantele pe care mi le fac in fiecare dimineata cum deschid ochii, si de monotonia asta imputita, m'am saturat putin si de oamenii falsi de care sunt inconjurata, si de palmele pe care le i'au zi de zi, sunt satula.. sa pierd, sa astept, sa sper degeaba..

Si daca m'am schimbat ce? Si daca numai sunt asa cum am fost acum o luna, un an ,ce? Si daca nu mai am trecut ci numai prezent ce? Si daca eu ma simt bine cum sunt acum ce? Te oftici? De ce trebuie sa ma critici mereu, de ce crezi ca chiar sunt o victima? De ce tii neaparat sa te urasc mai mult si mai mult si mai mult? Esti un las, asta esti! Un las care nu indrazneste nici macar sa ma priveasca, ci doar sa ma acuze!

Respirrr.. expiiirrr!!
Si o i'au de la cap!
Vreau sa cresc odata. Sau macar sa se schimbe ceva, pentru ca e atat de depresiv sa faci in fiecare zi acelasi lucru, sa nu te mai mire nimic, sa nu te mai bucure nimic, nici macar razele soarelui care se joaca pe fata ta..

0 comentarii: