luni, 16 iunie 2008

cand deja nu mai este la fel

Dragul meu,

Nu am vrut sa te trezesc, asa ca ti'am scris randurile astea. Vroiam sa iti zic ca sosetele tale sunt in sertarul din dulap acum, iar tricourile ti le'am pus in locul tricourilor mele si ca ti'am luat tricoul care este preferatul meu, spre sa nu te superi, dar atunci cand o sa imi lipsesti, el ma va lua in brate.
In rest.. nimic interesant, doar ca plec, nu stiu unde, dar firea mea mult prea libertina si rebela pentru tine, s'a hotarat sa plece, o sa iti mai scriu de acolo de unde o sa fiu, si poate o sa iti mai fac si o vizita, dar nimic nu este sigur.
Daca o sa iti lipsesc, nu'i nimic, o sa treaca repede, gandeste'te ca acum nu o sa mai fiu acolo sa tip sau sa vreau mereu sa ma imbratisezi, nu o sa mai fiu sa ma ghemiuesc langa tine, si nici tu nu o mai ai pe cine sa strangi de falci si sa intrebi " tu cand o sa cresti, piciule? ".
O sa te rog sa nu arunci desenele care le'am lasat pe birou, poate intr'o zi o sa vin sa le i'au si cheile de la casa ti le las tie, poate altcineva o sa aiba nevoie de ele.
Eu te'am lasat. Iti promit ca o sa ne fie cat se poate de bine.

P.S ti'am lasat pe noptiera bratara care ti'am luat'o din vama si care o purtam eu.

Cu drag, al tau pici.

0 comentarii: