vineri, 13 iunie 2008

Dorinte

E vineri.

E vineri, si caldura ma innebuneste, eu incerc sa imi iasa niste poze, dar nu, de cand a venit vara ideile au plecat si ele in vacanta.
Racoarea din camera este din ce in ce mai placuta, imi mai aprind o tigara si privesc dincolo de geam, dincolo de peisajul gri, care ma intampina in fiecare dimineata, dincolo de lumea care misuna ca niste furnici, incerc sa imi inchipui cum o sa fie atunci cand o sa plec de aici, cand o sa ajung sa fiu singura prin atatia necunoscuti, cum o sa fie maine? unde o sa fiu? cine o sa fiu? neah.. atatea intrebari imi dau dureri de cap, mai bine las totul sa curga de la sine. Imi mut privirea spre lucrurile aruncate prin camera, Doamne ce dezordonata pot fi, dupa ce imi termin tigara, o sa fac ordine, sau nu..
Nu stiu cum, dar imi aduc aminte de tine, aah tu, ala care m-ai nenorocit pe viata, si care iti mai faci aparitia din cand in cand, cu cate o ranjeala care inca o ador, dupa atata timp, brusc mi se face un dor nebun de tine, si imi doresc ca pielea mea sa se imbate cu parfumul tau, dar neah, telefonul e prea departe, si tu precis dormi la ora asta. De cand mi'am adus aminte de tine, un zambet prostesc, mi s'a afisat pe mutra, si nu vrea, draga sa plece.
Imi pun melodia care mi-ai trimis-o tu pe la inceputurile noastre, atunci nu mi'a placut, dar acum incepe sa imi placa pana si asta. Drog ce poti fi!!
Acchh.. ti'am gasit tricoul, prin maldarul meu de rufe, haha, al meu esti.
Fac un dus, si tu tricoule o sa imi tii companie in dupa amiaza asta!

0 comentarii: