marți, 10 iunie 2008

Hai sa vedem..

Mult stres, multe vorbe aiurea, multe gesticulatii, multe ganduri, multi nervi, mult ras, multi prieteni, multe amintiri, mult zgomot, multe usi trantite, multe note proaste, multe absente, multe chiuluri, multe planuri de vancata, multe imbrtisari, multe plecari, multe renuntari, multe despartiri, multe iubiri, multe priviri aruncate pe ascuns, multe ganduri, multe simpatii, multe antipatii, multi oameni, multe moduri de viata, multe regrete, multe chefuri, multe decizii, multe sperante, multe certuri, multe limite impuse, multe incalacri de reguli, multe inceputuri, multe, multe multe..

Asta-i tot?
neah.. nici pe deaprte..asta e doar clasa a9a, doar un inceput de viata de liceu.
Acum stau si ma gandesc, eu ce am sa ma fac, e vacanta de vara, iar nici macar nu simt, de fapt.. nici nu ma incalzeste cu ceva, doar ca soarele fierbinte ma face sa fiu bronzata ca un tractorist, si ma face sa fiu nevoita sa port ochelari de soare, si sa gafai in autobuz de atata caldura si atat.

Mai bine imi vad de treaba.. ma asez cuminte in fotoliul meu preferat cu o carte buna in brate, si am sa astept ziua de maine, de poimaine.. sau cine stie..

0 comentarii: