joi, 21 august 2008

si el ma vrea acasa.

Un zgomot cunoscut se aude de undeva din stanga. Eram sigura! O pereche de tenesi rupti, isi fac aparitia incet, incet, aceeasi lene, aceeasi pereche de jeansi, si tricoul meu preferat, te uiti putin dezorientat, acch, mereu te faci ca nu ma vezi, dar eu stiu ca ma vezi de cum intri in parc. Imi ranjesti, asa mai de la departare.. parca incepi sa grabesti pasul...
" Helau beib"
"Ce faci, ma?" , mereu am urat intrebarea asta, pentru ca mereu dau acelasi raspuns.
" Nimic" asa cum am zis.
" Tu ce faci, batrane?"
" Ma tarasc , ca sa te vad"
" Mare ti'e chinu"
Isi aprinde o tigare, si ma saruta usor pe obraz.. cateva momente de liniste.. fiecare e cu gandul in alta parte.
" Deci, ne mai taram pe undeva, sau si astazi stam ca mustele la soare ?"
" Vrei o tigare?"
" Nu am chef de tigari, zi ce facem?"
" Plecam!"
" Ehi cacat!" deja e un tic verbal asta.
" Pah bune ma!, plecam! "
Ma zmuceste de pe banca, ma ia in brate si ma strange tare.
" Hai in Vama, uratule"
" Esti nebun? Cum sa plecam in Vama, e deja 3, pana ajungem, pana nu stiu ce, deja se face prea tarziu" dar te iubesc si am sa vin..
" Si ce daca? Mergem, pierdem o noapte acolo, si dimineata ne intoarcem, haaai stiu ca vrei"
" SI ai mei ce crezi ca or sa zica?"
" Le zici ca .. e ziua cuiva si ca dormi acolo" mereu aduce motive chiar bune.
" Mergem uratule? " daa.. asa ma alinta..
" Bine, bine, hai sa plecam odata de aici! "
" Nu degeaba, te iubesc uratule! "
Ma strange tare de mana, si incepem sa alergam ca nebunii pana la statia de pastrei.
Vama si betivii ei, ne asteptau cu drag!

1 comentarii:

Mia spunea...

ui ce frumos...sincer..mereu mi`am dorit sa ma ia cineva asa..si sa plecam..frumos :)
presupun ca frumos a si fost!
>:D<