luni, 16 martie 2009

I and I

Ehei.. destul de frecvent sunt intrebata, cum sunt eu de fapt, sau sa spun cate ceva despre mine, iar eu mereu raman pe ganduri, si ajung sa ma intreb in oglinda" da.. hai zi'mi, ce esti tu de fapt?!"
Uite.. cum imi i'au inima in dinti, si incerc sa iti zic o parte din ce cred eu..

Sunt mereu agitata si de multe ori lenesa, imi place primavara si iarna(doar de ziua mea), sunt nascuta in Brasov,de fapt, astept sa mi se intample ceva dragut, rad la glumele seci, am crize de ras destul de des, ma gadil usor, port la incaltaminte 37/38, nu stiu sa merg pe tocuri si nici nu imi doresc, nu port rochii/fuste, as vrea sa ma tund scurt, dar inca nu am curaj, imi place sa desenez, imi place si germana, vreau sa dau poate la o facultate de arte si design sau arhitectura, imi plac schimbarile, si oamenii noi, imi place fotografia si sa citesc. Am un rucsac plin cu amintiri pe care il tarasc zi de zi dupa mine, am zile frumoase, am veri si ierni, am tot ce am fost, acolo. Urasc Romania, si tot ce contine ea, imi doresc sa plec de aici, nu stiu, poate Austria, poate Anglia, poate oriunde, mai am un an si fac si eu optaspe, ca sunt mare , ca sunt mica, nu imi pasa..
De multe ori sunt o antisociala, si ma uit urat la oricine fara sa vreau, de fel sunt pasnica, cu vorba multa si putina proasteala, cu un ras impiedicat, si cand sunt fericita , sunt mult prea balbaita.
Urasc oamenii ironici,rai,egoisti, cocalarii, tiganii, autobusele, taximetristii, cartierul meu, emisiunile de la TV, invatamantul romanesc
Imi plac oamenii care au un habar despre viata, ce lume ii inconjoara, ce inseamna sa traiesti pe o parte si pe cealalta, oamenii veseli si cei care simti ca iti sunt prieteni chiar daca nu ii stii, oameni care au ce sa iti povesteasca, de la care sa am ce invata.
Nu am vrut niciodata sa cresc, si nici sa raman mica, mi'am acceptat varsta cu usurinta.
Ma atasez destul de repede de cineva, desi prind greu incredere in cineva, prietenii mei.. sunt cei.. in care m'am regasit, sunt oamenii care vin si pleaca mereu de la usa mea..
Imi plac hagurile, si sa ma ciufulesti prieteneste, nu imi place sa tip, voce n'am, si cand am sa vorbesc cu tine sa nu ma intrerupi, imi place sa ascult, sa ma uit la desene, duminica sa mi'o petrec in pat, imi place Bucurestiul, imi place viata"underground", ii respect pe cei ce incearca sa trezeasca lumea la realitate fie prin muzica/graffiti si altele, imi place sa ma prinda ploaia, sa tachinez.
Singurul lucru pe care il admir la romani, e felul in care stiu sa se distreze, si ca nu le pasa de maine, sunt siguri pe ei, au un trecut dureros, dar stiu sa incinga hora atunci cand e nevoie.
Sa stii.. ca eu nu ma supar niciodata, si daca ma supar, imi trece repede, de iertat , iert, dar nu uit niciodata nimic.

Totul continua.. pana acum asta mi's!

1 comentarii:

PurpleGreenEye spunea...

nu ma mir ca multi spun ca sunt la fel..cu mici diferente la partea cu nervii anii si locu unde te-ai nascut ...chestii usor de trecut cu vederea,dar care totusi ne fac diferite>:D<. i and i soldier!